Sponsor:

April 2011

Nyhedsbrev, april 2011

Sevel Skoles Støtteforening

Sidst i januar blev Sevel Skoles Støtteforening stiftet med det formål at yde praktisk og økonomisk hjælp til nogle af de ting, der ellers ikke bliver plads til i en tid med besparelser – det lidt ekstra, som gør det sjovt at gå i skole eller være barn i Kernehuset!

Foreningen er nu oppe på knap 60 medlemmer, flest husstande, men også en del virksomheder. Vi vil gerne have mange flere medlemmer – også folk, som ikke til daglig har kontakt til skolen og Kernehuset: bedsteforældre, onkler og tanter, naboer mv.

www.støtskolen.dk (link på skolens hjemmeside) kan man læse nyt om foreningens arbejde. Her kan man også tegne medlemskab. For 500 kr./år får en virksomhed sit logo på hjemmesiden. På hjemmesiden kan man ”tippe en ven” og opfordre familie og venner til at blive medlem af støtteforeningen!

Konkurrence i april

I april måned er der ekstra god grund til at opfordre andre til at blive medlem. I denne måned afholder foreningen nemlig en konkurrence – en konkurrence, som gerne må få rigtig mange vindere! Alle som skaffer mindst 4 nye medlemmer får et gavekort til Spar-købmanden i Sevel på fredagsslik eller lørdagsrundstykker for 50 kr. (De nye medlemmer skal melde sig til på hjemmesiden og huske at angive, hvem de er blevet opfordret af).

Jern-indsamling

Sidste fredag-lørdag i april (den 29. og 30.) indsamler støtteforeningen gammelt jern og aluminium. Der er gode penge i gammelt jern! En container bliver opstillet ved Kernehuset, og man kan så aflever jern og aluminium dér. Indsamlingen bliver annonceret på støtteforeningens hjemmeside, i Vinderup Avis og ved opslag hos købmanden. Men begynd bare at samle jern-skrot sammen allerede nu!

Mange af foreningens medlemmer har tilkendegivet, at de gerne vil yde praktisk hjælp til foreningens arbejde, og både skolen og Kernehuset har en række praktiske opgaver, som støtteforeningen kan være behjælpelig med. Medlemmerne vil blive kontaktet på e-mail, når der er brug for hjælp.

Sevel Skoles Støtteforening

Design by Futtrups